KULA HALK EĞİTİM MERKEZİ LETONYA GEZİSİNE HAZIRLANIYOR - AB projeleri, AB Destekli projeler,

Kula Halk Eğitim Merkezi’nce uygulanan AB destekli STRATFORD-Kırsal Kesimlerde Yabancı Dil Eğitimi’nin geliştirilmesi ” konulu projenin 5. toplantısı 4-9 Mayıs 2008 tarihleri arasında Letonya’da düzenlenecek.

Kula Halk Eğitim Merkezi’nce uygulanan AB destekli STRATFORD-Kırsal Kesimlerde Yabancı Dil Eğitimi’nin geliştirilmesi ” konulu projenin 5. toplantısı 4-9 Mayıs 2008 tarihleri arasında Letonya’da düzenlenecek. Toplantıya Kula Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Salim TOSUN, Kula Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şevket AKAR, İngilizce Öğretmeni Cem ÖZBAY, Kursiyerlerden Bilgisayar Öğretmeni Özlem Çevik YILDIRIM, Hatice ŞAHİN ve Murat ESER katılacağı bildirildi..Hazırlıklar kapsamında gezinin konusu olan “Yöresel Yemeklerimiz” ile ilgili hazırlanacak sunuda gösterilmek üzere 22 Mart 2008 Cumartesi günü bir yemek düzenlendi.Kula’nın meşhur “Kuzu Dolması” Türk Evi’nde yenildi ve çekim yapıldı. Yemeğe Kula Belediye Başkanı Halil GÜLCÜ, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şevket AKAR, Müdür Başyardımcısı Ercan ÖZGÜN, Müdür Yardımcıları Ramazan SÜMEN ve Mehmet KAŞIKÇI, İngilizce Öğretmeni Cem ÖZBAY ve Proje kapsamında açılan Pratik İngilizce kursu öğrencileri katıldı.

Kula Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şevket AKAR,“ Bu tür faaliyetlerin önemini belirterek; Bunlar bilgiye hızla erişebilme, bilgiyi kavrayabilme ve bilgi ile kendini yenileyebilmeyi kendine İlke edinen ve bu bağlamda yola çıkan kursiyerlerin eseridir. Kursiyerler arası Dayanışmayı güçlendirdiği muhakkaktır ” dedi

Kurs Öğretmeni Cem ÖZBAY, “AB Proje gezisinin 5. ayağı olan Letonya gezisine katılacak kursiyerler Özlem Çevik YILDIRIM, Hatice ŞAHİN ve Murat ESER’in, Dünya mutfağında önemli bir yere sahip olan Türk mutfak kültüründen eşsiz lezzetleri örneklerle sunacaklarını, ülkemizi ve Kulamızı en iyi şekilde temsil etmek için çaba sarf ettiklerini” söyledi. Söz konusu proje kapsamında, katılımcı ülkeler Litvanya, Letonya, İspanya, İtalya ve Tarsus Halk Eğitim Merkezi’nden temsilcilerin Ekim ayı içerisinde ilçemizi ziyarete geleceği, bununla ilgili çalışmaların da devam ettiği öğrenildi.kaynak: kulahaber.net